Menu
Your Cart

Πολιτική επιστροφών

Επιστροφή προϊόντων

Ως πελάτης της Gouraki.gr έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, εάν αλλάξατε γνώμη, το μέγεθος δεν σας κάνει, η επιλογή δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας ή το προϊόν είναι ελαττωματικό. Η ομάδα της Gouraki.gr προσπαθεί να μην αποστέλλει προϊόντα που δεν ανταποκρίνονται στα ποιοτικά κριτήρια της ομάδας μας, πάντοτε όμως υπάρχει το ενδεχόμενο ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος που εξαιτίας του χειροποίητου χαρακτήρα, διαφέρει από εκείνο της φωτογραφίας στο site μας.

Αφού παραλάβετε το προϊόν, έχετε εκ νόμου το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα  επιστροφής. Επικοινωνήστε μαζί μας στο email info@gouraki.gr για να μας ενημερώσετε ότι θέλετε να επιστρέψετε μέρος ή ολόκληρη την παραγγελία σας.Αφού ελέγξουμε το αίτημα επιστροφής θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. Το προϊόν πρέπει να παραληφθεί από τη συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την ημέρα κατά την οποία γνωστοποιήσατε στην εταιρεία μας την θέλησή σας να επιστρέψετε το προϊόν, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς. Οι προαναφερόμενοι χρόνοι είναι ενδεικτικοί και είναι δυνατό κατόπιν συνεννόησης και με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να παραταθούν στα πλαίσια του εφικτού.

Για την πιο γρήγορη εξυπηρέτησή σας μπορείτε να συμπληρώσετε την ειδική φόρμα επιστροφών πατώντας ΕΔΩ


Εάν έχετε παραλάβει ελαττωματικά ή κατεστραμμένα προϊόντα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας  και θα κανονίσουμε την επιστροφή από εσάς, καθώς και την πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Μετά την αποδοχή του προϊόντος θα σας επιστραφούν τα χρήματα με τους τρόπους που αναφέρονται παραπάνω, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και θα κανονίσουμε την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος.

Προκειμένου να σας επιστρέψουμε τα χρήματα για τα επιστραφέντα προϊόντα ή να κάνουμε αντικατάσταση των προϊόντων, θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Αυτό προϋποθέτει και την πρωτότυπη συσκευασία καθώς και τις ετικέτες και ταμπέλες να βρίσκονται ακόμη επάνω στο προϊόν. Θα παρακαλούσαμε τα προϊόντα να είναι μέσα σε ξεχωριστή συσκευασία για την προστασία τους κατά την μεταφορά προς εμάς.

Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, θα πρέπει να ταχυδρομήσετε το προϊόν σας στη διεύθυνση:
Ασπασία & Βασίλης Τσέλιος ΟΕ
Αγ. Ιωάννου 18-20, 15342 Αγ. Παρασκευή
Τηλ. 210 6010825

Διαδικασία επιστροφής χρημάτων

Σε περίπτωση αγοράς με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ή PayPal πιστώνουμε την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα σας ή τον λογαριασμό PayPal με την αξία των προϊόντων και των δαπανών παράδοσης αμέσως μόλις παραληφθούν και εγκριθούν. Δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης εάν έχετε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Gouraki.gr (για παράδειγμα δική σας εταιρεία κούριερ, ειδικό τρόπο παράδοσης με ραντεβού κ.ά.). Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς, εκτός και αν προκύπτει σφάλμα εκ μέρους μας, όπως για παράδειγμα προϊόν που δεν λειτουργεί ή είναι ελαττωματικό. Ως δικό μας σφάλμα δεν μπορεί να εννοηθεί πιθανή διαφοροποίηση του προϊόντος σε χρώμα ή άλλα χαρακτηριστικά, που οφείλονται στον χειροποίητο χαρακτήρα του προϊόντος ή σε απόδοση χρωμάτων/υφής από την οθόνη του υπολογιστή. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και πραγματοποιήσουμε την πίστωση, θα σας στείλουμε ένα ακόμη επιβεβαιωτικό e-mail.

Σε περιπτώσεις αγοράς προϊόντων με  αντικαταβολή η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται  μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο.

Στο ποσό που θα σας επιστρέψουμε δεν θα συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα επιστροφής, παρά μόνο εάν η επιστροφή του προϊόντος οφείλεται σε δική μας υπαιτιότητα (δείτε παραπάνω).

Κάποιες φορές μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας που ενδεχομένως οφείλεται στην τράπεζα ή σε δικό μας λάθος. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερών από την ενημέρωση επιστροφής χρημάτων.

Ειδικές περιπτώσεις

Δεν επιστρέφονται προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θέτετε εσείς ή στην περίπτωση εξατομικευμένων προϊόντων.

Δωροκάρτες

Εάν το αντικείμενο επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά και αποστολή απευθείας σε εσάς, θα λάβετε μια πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραληφθεί το επιστρεφόμενο αντικείμενο, θα σας σταλεί ταχυδρομική δωροεπιταγή.

Εγγυήσεις προϊόντων


Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια ώστε το προϊόν που παραλάβατε να παραμείνει σε καλή κατάσταση για πολλά χρόνια. Ωστόσο σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι εφικτό να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο ποιότητας, με αποτέλεσμα να παρουσιαστούν προβλήματα στη διάρκεια του χρόνου. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, προκειμένου να επισκευάσουμε ή να αντικαταστήσουμε το ελαττωματικό τμήμα του προϊόντος, σε διάστημα 2 ετών από την ημερομηνία αγοράς.